Garancia
A vásárlás során előforduló hibák, tévedések, félreértések reklamációkhoz vezethetnek.
Személyesen tett bejelentésekre azonnal, írásban tett bejelentésekre postafordultával reagálunk.
A reklamációk kezelésekor minden esetben vásárlóink érdekeit szem előtt tartva járunk el.
Ha a csomag átvételekor derül ki, hogy nem a megfelelő terméket rendelte meg, azt jelezze felénk. A kapcsolatfelvételt követően, a megrendelőnek legmegfelelőbb módon (személyes átvétel, vagy postai úton) a cserélt terméket biztosítjuk.
Ha a csomag átvételekor azt tapasztalja, hogy véletlenül nem a megfelelő terméket vagy nem a megfelelő mennyiségben küldtük Önnek, jelezze azonnal és egyeztetve Önnel, az Önnek megfelelő módon korrigáljuk a teljesítést. Ebben az esetben a második postaköltség az eladót terheli.
Termékeinkre 6 hónap szavatosságot vállalunk.
A szavatossági jog érvényesítéséhez szükséges a vásárlást igazoló számla vagy annak hiteles másolata.
Ha a bejelentését üzletünkben személyesen teszi, akkor az Ön közreműködésével, ha bejelentését írásban vagy telefonon teszi, akkor a leírt vagy elmondott adatok alapján az Ön jelenléte nélkül jegyzőkönyvet készítünk. A jegyzőkönyvből a bejelentőnek is küldünk egy példányt.
A jegyzőkönyv kötelezően tartalmazza a megrendelő nevét, címét, (a gyorsabb ügyintézés érdekében a telefonszámát és/vagy e-mail címét), az áru megnevezését, vételárát, a vásárlás időpontját, a megrendelő által érvényesíteni kívánt igényt, valamint a kifogás rendezésének módját, aláírás és bélyegző.
A kifogás rendezésének módjáról, amennyiben az azonnal nem lehetséges, harminc napon belül választ adunk.
A kívánt szavatossági igény lehet javítás, amennyiben az lehetetlen, akkor csere lehetősége.
A javítást vagy cserét 30 napon belül a megrendelő igényei szerint teljesítjük.
Amennyiben sem a kijavítás sem a csere nem valósulhat meg, abban az esetben a megrendelő kérhet árleszállítást vagy elállhat a szerződéstől, de jelentéktelen hiba miatt elállásnak helye nincs.
Nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.
Az általunk árusított termékek a „151/2003 (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról” szerint nem minősülnek tartós fogyasztási cikknek.
Hibás teljesítés esetén szavatosságra vonatkozó igényeket a Ptk.-ban és a 49/2003 (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük.